Reportage i tidningen "Jord & Skog"

Jag fick just höra om artikeln i tidningen "Jord & Skog". Kollade den här på nätet, huvaligen vilka miner de lyckats få med på bilderna. Men Macko är ju fin i alla fall! Nedan hittar ni länken till hela artikeln. 
 
I´ve just read a new article in a paper about my work in Diabase and silver, and about our events in favour of, smong others, endangered spieces.

 You can see the article at the following link: 
 
http://www.e-pages.dk/jordochskog/58/6 
 
 
and see more of the (horrible) pictures :) Macko, my horse, saves the picture. He´s a true beautie!
 
 
I lilla verkstaden håller jag på med en ny ring som kommer att bli ganska annorlunda. Men jag saknar material till att göra klar den sista detaljen på den, så det får vänta till slutet på veckan. Har mycket annat som också måte göras klart, så det är helt ok. Jag har så trevligt sällskap när jag jobbar så det är en ren fröjd.
 
I´m working on a new design for a ring in my tiny little workshop. At the end of this week I hope it will be ready to be shown here. These two are keeping me company out there, so the work is a true pleasure.
 
 
Ser ni de små våta tasspåren på marken, från lille Barcan? Små spår som går rakt in i hjärtat på en. Det gav mig idén till hänget nedan med de små spåren på baksidan..
 
Their wet little footsteps on the floor kind of gave me this idea. Since their steps walk right into my heart:
 
Tiny little footsteps on the behind of the Diabase
 
..skulle leda rakt till hjärtat på framsidan.
 
leads to the heart on the front:
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback