Diabasskålar i sista minuten

Oj, jag har ju glömt visa vad det var i paketen jag slog in sådär in på småtimmarna kvällen före leverans.
Det var dessa godingarna som jag pysslade med in i det sista inför julleveranserna. 
Oops, I've forgotten to show you what was in the packages I wrapped in on the night before delivery.
It was these beauties that I was working on until the last moment before the Christmas season deliveries.
Julfirandet har fortsatt, här hos Max faster med familj. Full fart på småkusinerna!
Christmas celebrations has continued, here at Max's aunt and her family. Full speed on the little cousines!
Lite jobb har jag hunnit med mellan varven.
A little work I´ve managed in between.
Igår hade vi gäster här & ikväll bär det iväg på Tomtecup.. Fotbollskupp typ mittinatten, blir nog intressant detta.
Yesterday we had guests & tonight we´ll go to see the "Tomtecup" .. Midnight Football Coup, this  probably will be very interesting :)
God fortsättning!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback