Schäfer i Diabas & bostonterrier live

I morgon är det familjedag på Fritzatorpet. Jag kommer att medverka där & försöka bidra till insamlingen man gör för barncancerfonden. Till lotteriet skänker jag ett Hope hänge. Dessutom går del av ev försäljning under dagen till ändamålet. 
Tomorrow I will participate in an event in Olofström, where we´ll raise money for child cancer foundation. Among others, I´ll donate one of the Hope necklaces for the lottery.
 
Här ett annat halsband jag fixat med i veckan. Det passar väl bra till en man som haft schäfer under större delen av sitt vuxna liv?
Here´s another necklace, fot a man who´s had German Shepherds for most of his adult life.
Inte en schäfer, men dock.. Detta charmtroll fick jag besök av häromdagen. Nog är väl alla valpar väldigt söta, men detta är ändå något utöver det vanliga!
This little guy charmed me at first sight! 
Fick en härlig bild från Gothia, där man ser hur grabbarna ger järnet i närkamperna :) Max tyckte inte den var lika kul som jag, jag tycker den är väldigt uttrycksfull.
We got ths nice picture from Gothia Cup. Max in action!
 
 
 Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback