Armband i silver med mattpolerad Diabas

Ett armband till hann jag med, men nu är det dags att packa ner allt som skall med till Vårsalongen. Så nu får jag be alla härliga kunder om överséende med att det är tunnt med urvalet i lilla verkstaden de närmaste veckorna, då jag skall sätta både i Romele konsthall och i Ubbaboda byagård. Hälsa gärna på oss där, ni som vill & kan! 
This bracelet is just ready, and now it´s time to pack everything to move to the big spring exhibition. So the offering at my little workshop will be very limited the next few weeks. You´re so welcome to visit us at our exhibitions for a better assortment.
 
 
Konsulterna hjälper till att önska er alla en Glad Påsk! De tycker inte det är ok att pynta till påsk med fjädrar, så det hoppar vi över. Ett år försökte jag med att fråga i olika affärer vad de visste om ursprunget på fjädrarna de sålde. Ovetskapen & ointresset är skrämmande! Det är ju bekvämare att så många blundar för faktum, att det ofta rör sig om fjädrar som tas från levande djur.
A happy Easter from us to you all. Please consider the wellbeing of the animals when celebrating, that´s the message from this little herd.
 
 
Denna vackra fasantupp stod tillsammans med en fasanhöna vid vägen, de håller säkert med konsulterna i frågan.
I guess this beautie concurs with our chicken! We saw him next to the road together with a pheasant hen.
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

Va härligt med så mycket pågång! Skitkul ju :D Önskar att jag kunde ta mig dit och titta på alla era finheter. Om ungefär en månad får jag och William vår bil, då hoppas vi kunna ta oss dit vi vill lite enklare :)

Svar: Åh, grattis att ni blir med bil, vad gött! Tack, ja, det är kul med full rulle. Ikväll har vi satt på Romele Konsthall. Det blir en riktigt fin utställning, kikade runt & det var mycket fint där!
Pia Lindberg

2014-04-16 | 09:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback