Hjärthängen

Igår var det de enklaste hängena jag presenterade & här kommer fortsättningen, med de som är lite mera arbetade & har fått formen av råa hjärtan i hänge av silver.
 
 
 
Så har jag fått frågan om jag kan göra änglavingar i Diabas, som halsbandshänge. Det är något jag funderat på att det skulle vara ganska coolt, men jag har aldrig gjort det. Men nu får jag ju anledning att prova. Beställaren undrade om det är omöjligt.. Det är ju bästa sättet att motivera mig ;) Klart det inte är omöjligt, tycker jag ju då. Så nu blir det upp till bevis. Änglavingar i Diabas med silverdetalj. Återkommer med bild när de är klara!
 
Jag har äntligen blivit färdig till att boka till på Bjarkahälsan, så nästa vecka skall ryggen få lite support. Vem vet, kanske hostan kan få sig en känga där också ;)  För er som inte besökt Bjarkahälsan än kan jag varmt rekommendera det för alla tänkbara åkommor. Naturnära naturhälsa!!
 
Förresten så har Mats smidda ljusstakar blivit riktigt populära. Kul! Nu är det bara kruxet med tiden som skall räcka till för allt. Vi håller ju (sedan lääänge) på med vår evinnerliga ombyggnation i huset också. Men visst är de snygga:
 
Önskar er en fortsatt trevlig helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback