Diabasängel med silvervingar

Hoppas ni haft en fin helg. 
Kanske någon som varit i Svarta Bergen på kulturarvsdagen? Jag missade den, men Mats har varit där & jobbat i smedjan idag.
 
Här är det hostigt & snörvligt, men det går på rätt håll.
Vi väntar med spänning på morgondagens magnetröntgen av Max knä. Han vill ju så gärna få korsbandet "lagat" så han kan spela fotboll igen.
 
Jag har fortsatt måla skåp i nya köket idag. Fast man kunde nog hellre tro att jag målar mig själv.. Det går bara inte att måla utan att smeta ner sig själv, kläder & omgivning!
 
Den svarta bordsängeln med silvervingar är förresten klar. Kroppen gjorde jag helpolerad & huvudet mattpolerat. Framifrån ser hon ut såhär:
 
Och bakifrån ser vingarna ut som ett hjärta:
 
 
Här har vi en annan skönhet:
 
 
Man kan ju bara inte se sig mätt på dem!
 
 
I morgon kväll drar keramiken igång igen!! Kul, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback