Bildstrul.

Nehej, idag vill inte datorn att jag lägger in några nya bilder. Då får jag väl låta bli det då.
 
Hade tänkt visa mitt misslyckade bröd, så det är kanske lika bra att det inte funkar. Det är ingen vacker syn ;) Försökte baka med mandelmjöl, men det blev pannkaka. 
 
I em har jag varit på Bjarkahälsan här i Gylsboda på behandling. Gött!! Borde verkligen prioritera att gå dit oftare! Fick lova att vila resten av kvällen.. och det höll jag- nästan i alla fall ;) 
Blev ju tvungen att göra ett försök till med mandelmjölsbaket. Med lite bättre resultat. Men det är minsann inte helt enkelt att försöka vara hälsosam & plocka bort vitt mjöl osv. 
 
Det får bli en favorit i repris, eftersom det inte vill sig med bilderna ikväll. 
 
 
Och så denna som jag använder som terapi.. Jag som tycker om i princip alla djur har ju detta lilla problem. Jag har lite svårt för spindlar och det irriterar mig. Så jag försöker lära mig & jag ser ju att den verkligen är vacker med sitt mönster, denna mutantstora välgödda korsspindel som bor i Karins ladugård. 18 mm stora kan de bli, men det är det ingen som berättat för varken denna eller de andra spindelkompisarna den har där. De är då förvuxna hela gänget.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback