Vinterutställning på Galleri Frida!!

Ännu en dag när kroppen inte riktigt vill som jag vill, men dagen har ändå varit lyckosam.
 
Karin & jag har haft möte med galleristen för Galleri Frida idag och vet ni vad?! Det blir en vinterutställning med vår konst & -hantverk där, den 30 Nov och den 1 Dec! Ett helt fantastiskt vackert galleri i mycket naturskön miljö och med trevlig servering. Jag har haft lyckan att ställa ut där en gång förut, då med en sommarutställning. Några bilder från den, så ni ser vilken ljus & vacker visningshall vi kommer att visa i.
En härlig rymd, vackert ljus och med narturen in på knutarna.
 
Det skall bli en riktigt mysig och stämningsfull vinterutställning och vi skall anstränga oss för att den skall bli lika välbesökt som sommarutställningen.
 
Vi är mycket glada att kunna berätta att ni alla är varmt välkomna den aktuella helgen, vi återkommer med mer information, vägbeskrivning osv. Men vi kan redan nu utlova att det blir en stämningsfull helg!
 
Så måste jag bara visa en till av de söta små vildkaninerna som går med hönsen här. Den smälter in väl, men titta längst upp i högra hörnet så ser ni hur den sitter där & plirar.
 
Jag har ju förut skrivit att det varit väldigt mycket huggormar & kopparormar här i sommar. Idag mötte jag en stor snok. Irriterad var den & väste ordentligt åt mig. Jag förstår den, den tyckte nog som jag- att det var lite kyligt ute, så den var på lite dåligt humör.
 
Plita gärna ner i kalendern: 30 Nov, 1 Dec kl 12-18 båda dagarna. DET skall bli TOPPEN!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback