Välkomststen & galopperande hästar

Finns det något vackrare?! En flock med hästar i rörelse. Det är bland det mäktigaste jag kan se. När jag ropar & hör långt ifrån hur det börja dundra i marken av deras hovar, det är så häftigt! Nu var det mat på gång, och ni ser ju vem som håller täten.. 
 
Lite äpplen & hö hugger de gärna in på, snyggingarna.
 
 
Nu har jag den beställda välkomststenen klar. 
 
 
Har ni laggt märke till att det verkligen är ugglor överallt nu?! Inte mig emot, jag gillar dem! Visst skulle man känna sig välkommen om man möttes av denna vid ingången!
 
Ikväll är det keramikdags. Karin har kläckt en kanonidé. Vi har tidigare gjort Diabasljusstakar för värmeljus, dekorerade med fårull. Nu skall vi göra liknande och förse dem med fårhuvud i keramik. Så ikväll skall jag göra fårhuvud.
 

Kommentarer
Sandra säger:

Nu jäklar blir det fina rosor :) vilken naturbegåvning ;) väldigt fin vas du har gjort med!!

Svar: Tack, men nä, det var inte alls så enkelt som jag trodde med rosorna. Måste öööva mera. Vasen tycker jag också blev fin, fakriskt. Tack!
Pia Lindberg

2013-10-07 | 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback