Igelkott

Tackar för alla omtänksamma hälsningar & trevliga besök här i sjukstugan idag. 
Jag är ju ingen vän av massa penicillin & piller, inget kroppen mår väl av. Men när det börjar närma sig olidligt är man inte så kaxig längre. Så jag får väl ge kuren en chans & hoppas att den rår på värken inom kort.
Behöver verkligen komma igång & kunna jobba ordentligt. Men det blir nog bra med det, snart är jag på G med vinkelslipen i högsta hugg igen.
 
Var i alla fall på keramiken igår kväll. Igelkotten var klar i ugnen. Kanske den får följa med på vår vinterutställning? Fast den borde ju ligga i ide mitt i vintern (klokt djur!). Karin menade att den kan få kika fram ur en lövhög under benämningen "Jag kan inte sova" på utställningen ;)
 
Idag blev vi inbjudna att medverka vid invigningen av nya järnvägsstationen i Killeberg. Trevligt! Den14:e Dec går den av stapeln, så det hinner vi efter Galerie Frida.
 
I helgen hade vi besök här av bekanta med sin en vecka gamla lilla babyflicka. Så söt & så liten. Hon fick ett litet Diabashjärta i en liten silverlänk så hon har en liten bit av Gylsboda med sig, det lilla underverket. Vi önskar henne allt gott och vi tänker på hennes tvillingsyster som blev en liten ängel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback