Diabasörhängen med silverhjärtan

Här har jag experimenterat med oväntad assymetri på de små Diabaserna & lagt till små hjärtan i silver, för att kunna använda den klassiska hjärtformen, men ändå addera något som får ögat att reagera. 
 
 
 
Både Karin & jag håller på att göra nya alster till vinterutställningen på Galerie Frida. Karin målar de mest ljuvliga ugglorna i vinterlandskap, jag håller på med en stående Diabasängel med silvervingar som ni skall få se när den är klar.
Samtidigt planerar vi för sommarsäsongen 2014. Som jag tidigare berättat blir höjdpunkten den 9 augusti i Gylsbodas gamla transformator. Men när vi fick frågan om vi kan ta emot bussgrupper för visning övrig tid under sommaren bestämde vi att japp, det gör vi. Vi kan visa utställning där efter önskemål. Vi är båda mycket förtjusta i den speciella konsthallen med sin härliga rymd.
 
Och med det önskar jag er alla en trevlig helg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback