Silverfigur med Diabashjärta "Kärlek & Glädje"

Jag glömde ju berätta att personalklubben hann med ett studiebesök i helgen, efter att vi varit på galleriet & jobbat. Vi tog en runda för att sätta upp affischer om vår utställning & passade på att besöka en vernissage hos en konstnär i Kykhult. Troels Kirk. Jag missade att ta några foton där, men på troelskirk.com kan ni se hans målningar. Mycket vackra.
 
Vi har knåpat vidare med vår utställning.
Jag har gjort klart en silver/Diabas figur som skall sprida kärlek & glädje. Visst blir man lite glad av henne?!
 
Här har hon flyttat in på galleriet, tillsammans med några av sina kompisar.
 
 
 
I bakgrunden syns späckhuggarfenan, som kommer att få sällskap av en riktigt maffig tavla, av Karin Thuresson. Verkligen något att se fram emot!!
 
 
Här står vi framför galleriets vackra glasveranda & önskar att det skall komma en hel massa besökare den 30 Nov & 1 Dec, och hjälpa oss samla in pengar till det hårt drabbade Filippinerna.
 
 
Men nu får jag jobba vidare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback