Keramikängel med Diabashalsband

Multitasking..
 
Klarat av två sjukhusbesök under veckan- dock bara som chaufför. Först var det Mats som ramlade & slog i huvudet så han tuppade av & skaffade sig en hjärnskakning & sen var det Max som skulle på återbesök med sitt trasiga knä som fortfarande inte såg så bra ut.
 
Och så håller vi på att fixa med marknadsföring till utställningen & så skall den sättas klart.
 
Dethär skall jag ha med på utställningen i alla fall. Det tycker jag om, har fixat till infattningen så nu är jag nöjd.
 
Några keramikänglar av denhär typen funderar jag på att ta med. Har bara hunnit göra eget Diabashalsband till en av dem än:
 
 
Och så har vi då vår evinnerliga tillbyggnad, vårt ständigt pågående projekt. Idag har jag grundmålat en hylla som skall sitta ovanför det platsbyggda skåpet som vi snart är klara med, skivan skall fixas till mm.
 
 
och nu skall det tapetseras. Har valt en diskret tapet som skall passa ihop med den andra tapeten som den gränsar till.
 
 
I den höga trappen skall tapeten upp..
 
 
 
Och ikväll är det silversmide. Hoppas bli klar med en ring ikväll. En stoooor sådan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback