Diabasörhängen i vågformade silverstavar

Jag hann precis släpa ut verktygen efter morgonens djurrunda & dra igång här, sen kom det en kall & otäck regnskur & körde in mig igen. 
Då blev det ett par örhängen som blev färdiga istället, med mattpolerade Diabaser & vågformade stavar i silver.
 
 
Jag väntar material med posten som jag beställt, hoppas det kommer idag. Irriterande när man fastnar på att det saknas saker.
 
Men jag har visst att göra ändå, så jag skall inte gnälla. Skulle dessutom behöva hålla mig ifrån verkstaden någon dag & ta tag i målandet som är kvar i nya köket & allt annat som inte hinns med..
 
Här har vi en som är glad i hågen & inte oroar sig för allt som skal hinnas med :) Lek & bus med kompisen vid stallet, det är livet det. Det är Sensi med rumpan mot fotografen. Den stilige killkompisen heter Nero.
 
 
I morgon är det utvecklingssamtal med Max i skolan & sen är det silversmide på kvällen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback