Storbesök!!

Där kom jag & störde deras sköna morgonvila
 
Men det fick bli en tidig runda. Skulle ju ha storbesök sen ;)
 
Lyckligtvis var vädret på gott humör, så jag kunde plocka ut många saker i trädgården.
Fixade lite sittplatser & satte ut termosar så besökarna skulle kunna ta en liten kaffe & kaka medan de kikade runt.
 
 
Ställde ut lite smycken, målade ljusstakar & lite av varje för beskådan, så det inte skulle bli så trångt inne i lilla verkstaden. 
 
 
 
Visade lite av sonens hantverk också, hans fina knivar
 
 
Ställningen med "pärekassen" funkade bra ute, trots blåsten
 
 
Och konsulterna tyckte det hela blev helt ok.
 
 
Så kom då bussen med 50 st härliga pensionärerna från Lenhovda.
 
 
 
Jag åkte först med dem bort i brottet så de fick titta där och de tyckte det var en mäktig syn. 
Sedan var de och tittade på vad jag gör av Diabas och med silver. 
 
 
Jättekul att de tyckte om det. Tackar för att de gjorde sig besväret att leta sig ut till Gylsboda, väldigt roligt, hjärtligt välkomna tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback