Se tävlingsgalleriet!

Vi kom inte så långt som vi hoppats idag med spåren vi hittat. Men i morgon väntar vi oss ett genombrott. Mer om det då. 
 
Hästarna betar lugnt på i alla fall. 
 
 
GulleFia har varti ute med mammorna & haft nya hönsövningar. Hur man plockar upp en mask, hur man fångar en skalbagge, vilka gräs som är godast osv osv.
 
 
Det har varit en fullspäckad arbetsdag (och den är inte slut än). Kommer in beställningar nu till studenter som det är riktigt brådis med, så jag skall ut & fortsätta ett tag till ikväll. Det är så roligt!!
Bl a ett enkelt rått hjärta i Diabas, i silveränge har det blivit.
 
I em har jag guidat i Svarta Bergen. Andra turen på egen hand, kändes redan mycket bättre. Första turen var jag grymt nervös. Idag var det betydligt mindre fjärilar i magen, även om de fanns där. Lika trevliga besökare denna gången, mycket intresserade & kul med många frågor. Här kommer sällskapet rullande ner mot Svarta Bergen.
 
 
På http://www.artnordic.org/gallery/300 kan ni nu gå in & se vårt tävlingsbidrag
 
 
& även se de övriga bidragen i tävlingsgalleriet. Berätta gärna vad ni tycker! Och OM vi sedan blir en av de 6 finalisterna behöver vi er hjälp med röstning, tack. Men det får vi veta först om en månad. Reglerna gjorde att bara en av oss kunde stå som skapare, därav tävlar byrån enbart i Karins namn. 
 
Nu skall jag ut & smida silver ett tag till. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback