Nytt set klart

Lite sliten är man minsann, känns att man inte är van vid partajande flera kvällar på raken. Men trevligt har det varit. Och ikväll är det arbete ut på kvällskvisten, Karin & jag sitter & knåpar på en affisch till Gylsbodautställningen. När den är granskad & godkänd av övriga utställare skall ni få se den ;)
 
Har provkört mitt nyinköpta kärnborr modell större idag, till en vas. Nu skall bara vasen formas till lite till, sen blir den ett nytt tillskott till kommande utställningar.
 
Minns ni silverhänget jag höll på att jobba med häromdagen?
 
Nu har jag fått klart det & kompletterat med ett par örhängen.
 
 
Nu är rekonstruktionsbilden klar av den lilla, lilla sländdraken. Den som gjort spåret i hänget här
 
Här ser ni Karins målning av den lilla sländdraken 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback