Örhängen

Härlig dag med strålande solsken, utejobb hela dagen lång. 
 
Känner mig liiite som en hamster med min svullna kind, men min rara familj tycker det är klädsamt- det fyller ut så jag blir mindre rynkig menar de ;)
 
GulleFia hälsar. Livet leker. Gott om smaskiga baggar & annat.
 
När jag såg hönsen fånga baggar idag blev jag lite sugen på att göra en Diabasbagge. Började på en så smått. Men återgick ganska snart till beställningarna som måste göras klara först.
Ett par örhängen är nu klara för leverans.
 
Ikväll har vi påbörjat förberedelserna vid gamla Transformatorn, inför 20 Juli. Vi har ju sett att det är många väsen i rörelse där, så vi skall se om vi kan fånga deras spår i sanden. Och just sand fanns där ju inte precis. Men det har vi åtgärdat nu, så nu återstår det att se vad där blir för spår när vi lockar med div godsaker.
I morgon fortsätter vi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback