Byafest

Igår gick den årliga byafesten i Gylsboda av stapeln. Alltid lika trevligt. En härlig blandning av goa & glada människor. 
Vädret var fantastiskt, precis så som vi beställt till nästa lördag också.
Max & kompisarna tog ett kvällsdopp i Bergahålan. Inget sjöodjur syntes till. Men nästa lördag skall ni få se på annat!!
Senare på kvällen värmde elden gott. Gylsboda by night ;)
 
Idag har vi fortsatt att sätta upp skyltar, nu är de spridda vida omkring. Jag la till min hemsidesadress på de sista, där man kan läsa mer om evenemanget under "Detta händer".
 
 
 
Med god hjälp av våra utställningskollegor har vi nu fått hem sakerna från Karlskrona, så vi kan fylla på till lördagens utställning. Transformatorn är vädrad, golvet sopat & allt klart för att flytta in en ny utställning.
Här tar vi en liten paus i arbetet.
 
Jag började dagen med att baka till lördagens café och jag tror att avslutningen på dagen får bli den samma, mera bakande. Tur vi har våra kära hönor som förser oss med goda ägg till baket. Än värper inte lilla Gulle Fia, men om någon månad kommer hennes bidrag också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback