Ullared..

Hemlandad från en heldag i Ullared. Det var ganska lugnt med folk där idag, skönt.
Har funderat lite på hur det skall gå att åka på mässan torsd-sönd i kommande vecka, när jag har en käkoperation som väntar mig nu på måndag..
Lösningen hittade jag på Ge-Kå´s:
Med ett gäng av dessa i packningen så klarar jag mig gott, även om jag inte är i högform för att äta.
 
Systern & mamman handlade mer, deras vagnar var överfulla med kassar när vi skulle ut ur affären.
 
Vi höll oss smidigt undan tv inspelningen som var i full gång i affären idag. Såg säkert väldigt naturligt ut när vi tvärvände i gångarna när kameramännen närmade sig.
 
Jag har fått klartecken på att min nya folder hinner bli klar till mässan. Bra. Den kommer att ha engelsk text på baksidan, lite nya bilder & lite ändrad text.
 
Önskar en fortsatt tevlig helg, med en bild på min favorit brosch. Den får åka med till Köpenhamn.
 
Har fått rapport att lilla lammet äter duktigt, det gläder mig. Hårt att inte ha hälsat på henne idag, suck.
 
I morgon skall det bli mer djurtid, förhoppningsvis en liten ridtur med Macko också, det är jag väldigt sugen på. Och så skall det arbetas så mycket jag bara hinner, innan måndagens operation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback