Hänge

Gårdagens heldag på turistbyrån var en pärs. Mycket folk & många nya frågeställningar..  Och jag känner mig fortfarande inte varm i kläderna med alla varianter på månadskort & annat som skall ställas ut. Efter lunch var det i alla fall en lättnad när jag inte längre var ensam i bygget utan hade någon att fråga när det blev kryss i skallen. Puh. Känns som det blir det mycket oftare nu än förut, börjar man månde bli gammal? Fast doktorn säger att jag kan skylla på min whiplash skada, så då gör jag det.
 
Sonen skulle på disco i Osby med kompisarna i går. Jag skulle åka hem med samma buss som de anlände med till Osby. Detta hade han funderat på & på morgonen fick jag stränga order om att jag INTE fick vara pinsam när vi möttes. Suck. Nåja, han sa i alla fall hej så jag får väl vara glad för det då.
 
Frukostgästen har blivit stammis här i trädgården.
 
Idag har det varit hökörande på schemat. Sonen har åkt på hög feber & förkylning, så han var inte behjälplig.
 
Lite pyssel i verkstaden har det också blivit. Nu har jag satt en elektronisk musskrämma där ute. Det har varit invasion med möss i vinter & de är inte vidare tacksamma för att jag inte vill döda dem. De förstör som tusan & bajsar som jag vet inte vad. Skall bli intressant att se om de väljer en annan boning nu.
 
Här ett hänge med mönstrad silverplatta & rå Diabas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback