"Biten"

Idag håller vi sjukstuga här.
Sonen började med hög feber i fredags kväll, sedan har vi hängt på. Nu har sambon också blivit dålig & det må jag säga att då är det inte kul. Han blir alltid lite sjukare än andra.. Oj, oj, oj en man med feber & förkylning. Suck.
 
Lyckligtvis blir jag inte SÅ sjuk. Jag har suttit & skissat lite på saker att göra på keramiken. Mera djur skall det bli.
 
Ett par beställningar som borde varit gjorda för länge sedan har jag fått klara idag. Denhär är särskilt kul, där beställaren har ett flingsaltkar som det står "SALT" på & så drömde hon om ett liknande fast större kar som det stod "BITEN" på, till sockerbitar. Så då fick det ju bli ett sådant ;)
 
Så har jag gjort klart ett mindre saltkar också, utan text.
 
Nu skall jag ta en kopp hett vatten med citron & honung & försöka bli lite piggare till morgondagen. Kan ju inte missa keramiken som är på måndagskvällar. Och så har jag lovat grannen att hjälpa henne ta hennes katt till veterinären. Det kan nog bli intressant, med en vuxen katt som aldrig åkt bil.. Men det skall säkert gå bra, så både kisen & vi kommer hem välbehållna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback