Keramikänglar med Diabashalsband

Sätter mig ner för en kort paus, försöker ta igen lite av det jag ligger efter med adventsfixande här hemma. 
 
Ikväll blir det en extratur till keramiken, för att julklappsbeställningarna skall hinna bli klara i tid.
 
En liten änglakör ha kommit ur gasyrugnen & jag har gjort små Diabashängen åt dem, att ha om halsen.
 
 
Nu hotas det med ny storm i morgon, vilket innebär STOR risk för strömavbrott på nytt, så idag gäller det att sköta undan. Om det blir tyst härifrån vet ni då varför. 
 
Akilles övervakar mitt arbete & Diabastomten som jag tovat luva till har Akilles fixat lite med. Han tyckte det skulle tovas in lite Akillespäls också i den, så det har han gjort..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback