Julhälsning med ljuslåga i Diabas.

Då var den här. Lillejulafton. Vips, så dyker den upp från ingenstans.
Några trevliga kunder har hittat sina sista klappar här idag, lite skönt att se att det är fler än jag som är sent ute :)  Jag skall snart ge mig iväg & hämta sista keramiken som är färdigbränd ungefär ganska precis nu i Glimåkra, gäller att det lyckats eftersom där är några av mina sista juklappar med..
 
Med denna eviga låga önskar jag er alla en riktigt God Jul. Min innerliga önskan är en fin jul för alla och envar. 
Detta smycke gjorde jag när jag även i år fick äran att göra ett Luciasmycke. Lågan har Karin Thuresson målat.
 
Andra sidan av hänget är rå Diabas, så man kan välja hur man vill bära det efter dagsformen.
 
 
Sensi skickar en julhälsning
 
Och Akilles önskar God Jul
 
 
Hästarna gnäggar God Jul.
Sensi fick besök av bästa kompisen Nero vid stallet idag, alltid lika uppskattat!
 
Hönorna uppskattar den milda vintern & kacklar glatt omkring ute. De hälsar också God Jul. 
 
Ha det nu riktigt skönt, kör försiktigt & var rädda om er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback