Diabastupp med silverstjärt

Jag sa ju att den lilla keramikhönan skulle få en tupp till sällskap. Här har vi honom:
 
Näbb & stjärtfjädrar i silver & kropp i Diabas. Kuckleliku på det!
 
Igår kom det meddelande från Danske Torpare att de redan behöver fler Diabashjärtan till shoppen. Kul, kul! Angenärma "problem" när det kommer till att man inte riktigt hinner få fram allt som önskas. Behöver inte fundera på vad jag skall göra i helgen i alla fall :)
 
Med det önskar jag er en fin Lucia & en trevlig helg!
 
Kl 13-16 hittar ni oss i gamla banklokalen i Killeberg i morgon, lördag. Vi plockar med ett urval av vår konst/hantverk. Det låter som det blir mycket trevligt som lockar vid invigningen av den nya stationen, så Karin & jag får nog turas om att smita iväg & titta på allt. Kanske ses vi där?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback