Svarta Bergen

Förmiddagens guidning i Svarta Bergen gick bra. Ett härligt gäng med glada resenärer från Klippan var det som var på besök. 
Nu känns det riktigt roligt med guidningarna (till skillnad från allra första gången, då det mer kändes som en näradödenupplevelse). Men härliga personalen finns ju alltid som gott stöd & bjuder på gott kaffe att stärka sig på.
 
När vi nu är inne på Svarta Bergen kan jag passa på att slå ett slag för Kulturarvsdagen:
 
 
Jag passar även på att sprida information om Svarta Bergen när jag skickar iväg leveranser. Här en beställning från Stockholm som jag packat & skickat iväg, där Svarta Bergen broschyren hänger med i paketen:
 
 
Kul med ett så gott samarbete, där vi kan skicka besökarna mellan de olika aktörerna. Jag tipsar även besökarna här i lilla verkstaden om att det finns flera aktörer att besöka. Hoppas & tror att det kan bli lite samma effekt som "Glasriket", som växte sig starkt för att det fanns många olika att besöka i trakten, med olika stil och utbud. Tror stenhårt på att vi kan bygga ett lika starkt "Stenrike"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback