Inget självporträtt

Inte alls lika bra dag som igår.
 
Nacken spökar & då blir det megaskallebank. Riktigt blä.
 
Men så blev huvudvärken plötsligt aningen mindre påtaglig. När jag hällde ut kokande vatten över foten. Inte något jag rekommenderar, dock. Fick väldigt bråttom in i duschen för att kyla med kallvatten. 
Sen kom Karin på utryckning, tackar för hjälpen!!
 
Får väl försöka vara lite hygglig tillbaka nu då ;) För hon tycker det är orättvist att jag bara använder bilder på henne & aldrig på mig själv. Jag föredrar ju att vara bakom kameran. Men för rättvisans skull har Max fotat mig nu då. När jag jobbar med mitt självporträtt- enligt honom.
               
 
 
Jag tänkte väl mer att det skulle bli en orangutang, men ok då. Fortsättning följer.
 
I morgon blir det nog ingen blogg, men på söndag hoppas jag kunna presentera orangutangen färdig.
Lördagen är fullspäckad med aviserade besök i lilla verkstaden, uppdrag med att stå i kiosken när Max spelar hemmamatch (fotboll) och sen skall vi med vänner till Älmhult på frisbeegolf och därefter kräftskiva.
 
Önksar alla en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback