Föräldra-barnsmycke

Har ni sett sådanadär söta "mamma-barnbuketter" som nyblivna mödrar ibland uppvaktas med, med en större bukett till mamman och en likadan fast mindre till bäbisen? (ok, nu blev det kanske lite diskriminering här, men jag har faktiskt bara hört den varianten, men det finns kanske pappa-barnbuketter också?)
 
Å vad i hela världen har nu det med smycken att göra??
 
JO, det slog mig idag när jag stod & gjorde det här halsbandet:
 
 
att man kan ju göra ett till likadant- fast mindre:
 
 
och vips, här har vi det: mamma-barnsmycket ;)  (eller pappa-barnsmycket, det är ju en unisexmodell)
 
 
Lagom tills jag var klar med dem kom sonen med kompis hem från skolan. Sensi blir alltid lika lycklig då, kul när det kommer någon som vill leka med bollen.
 
Sen fick hon ta det lite lugnt och pusta. Här sitter hon framför ladugården vid ett hus där vi bodde för länge sedan. Så vackert där är!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback