Kossor & Diabasknoppar

På Krokstugans Lantliv & Trädgård i Nyköping blir det konstutställning kommande helg. Karin Thuressons underbara komålningar kommer att visas, tillsammans med gårdens egna produkter. Och så får jag vara med på ett hörn, eftersom jag gör diabasknopparna till de målade nyckelskåpen.
 
Det första skåpet med sin fantastiska kossa & den runda Diabasknoppen 
 
har nu fått sällskap av flera olika varianter av kossor och Diabasknoppar
 
För er som brukar hänga med på bloggen kanske ni märker att den ser lite annorlunda ut. Det är snälla grannen Linnea Gryler som hjälpt till att förnya lite. 
 
Igår fick vi hjälp av en annan granne, David Szemenkár, med våra krånglande datorer & i morgon kommer ännu en granne, revisor Malin Gryler för att kolla över min deklaration innan jag lämnar in den.
 
Tack!!
 
Ni ser, är det något ni söker så finns det i Gylsboda/Gisslaboda! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback