Telefoniproblem

Börjar med att informera om att jag tyvärr inte får telefonin att fungera här hemma, så alla som behöver komma i kontakt med mig gör det säkrast via mail. Fast det är inte så säkert den vägen heller.. Bredbandet strular också. Kan milt uttryckt säga att jag är irriterad på detta, efter ett stort antal timmar som jag lagt på att försöka få Telenor att åtgärda felen. Skall inte trötta er med alla turer, men det är absurt!
 
Skulle skrivit blogg igårkväll, men efter medlemsmötet i Snapphanerikets Turistförening skrev jag protokoll till mittinatten & stupade sedan isäng. Så det blir något så ovanligt som en morgonblogg.
 
Nu skall jag hinna mycket på fm innan jag skall iväg till nästa jobb, så det blir inga långa tal.
 
Kan visa ett par nya örhängen
 
Stod i förrgår ute i ösregnet med lufthammaren, igår arbetade jag också ute men då i alla fall i uppehållsväder. Kallt. Jag blir aldrig någon vintermänniska!
 
Fick besök igår, där Sensi fick träffa ny kompis. Det var intressant att se deras lek, de var väldigt tydliga i sina signaler, Sensi som "gammelhund" och lilla valpen som undergiven baby. Söta lilla valpen är nu inte så liten till växten, men bara 5 mån gammal.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback