I morgon slår vi upp portarna till "Ulv i fårakläder"!

Nu är det nära! Bara sista finliret i morgon bitti, sen slår vi upp portarna.
Vi har haft förhandsvisning för några gäster idag som inte kunde komma till helgen & allt mottogs mycket väl. Kul!
 
Caféhörnan blev så mysig.
Här kan man sitta & njuta en kopp varm choklad med vispgrädde & hembakad fralla, eller kaffe & kaka för den som så önskar. Visst blev det mysigt?!
Ikväll har jag varit i Glimåkra & öppnat keramikugnen. Fortfarande ljumna plockade jag ut keramikdjuren. Skall ta foto på dem imorogn, när jag installerat dem på utställningen. Två linderödsgrisar & tre får.
Jag har just rullat klart en sista sats med chokladbollar till cafét, nu har vi ett välfyllt förråd med olika sorters goda kakor. Karin fixar med vägvisningsskyltarna som skall upp i morgon bitti. Sen inväntar vi er, kära gäster! Känn er riktigt välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback