Full fart.

Här händer det saker må ni tro. 
Jag blev tillfrågad om ett arbete.
Svarade först att det kan jag inte, hinner ju inte med min verksamhet som det är..
Men så funderade vi på varsett håll & så kom vi överrens om att jag kan ta det på timmar. Vips- så blev det.
Så nu vet jag ännu mindre hur jag skall hinna med :)
Men det skall säkert bli bra, jag skall hinna med både det nya & mitt eget.
 
Macko skulle jag äntligen ut & rida med i måndags, efter all utställningsjäkt. Då var han halt. Stackars gossen har ont i vänster fram. Det har gått bra länge nu annars med honom, men nu var det dax igen. Så det blev en mindre promenad med honom, Flipper (ponnyn) & Sensi (hunden) istället.
 
Jag har gjort så mycket jag hunnit på beställningsjobb idag, men sen har jag varit iväg på nya arbetet. I morgon blir det intervju med frilandsjournalist på fm & jobb på em. Sen fortsätter jag med beställningarna på kvällen. Med lite pusslande går allt..
 
Skall kolla imorgon om allt är informerat & klart på alla håll, så jag kan berätta vad det är för "extraknäck" jag fått.
 
Utställningen har vi fortfarande inte hunnit tömma ut, men vi har konstaterat att vi skall vara väldigt nöjda med helgens resultat. Vi kommer att redovisa hur mycket pengar det blev till stöd för rovdjurs- och lantrasprojekt inom kort.
 
Nu tycker Akilles att jag skall ägna mig lite åt honom istället.. Han är ganska tydlig med sitt budskap.
 
Bäst att lyda, han anser ju att det faktiskt är han som är herre i huset här.
 
Måste bara visa resultat av mitt experimenterande för att hitta på en infattning till Diabasen i silver, som inte är den traditionella kistinfattningen & som inte kräver något lim. Vad gillar ni något åt dethär hållet?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback