Liten, söt & röd

Aj, aj, aj, vad nacken är trist efter en dag med lufthammaren. Skulle ju passa på med utomhusarbete idag när det var en sällsynt dag utan regn.
Men jag skall inte gnälla om mina skavanker, det är ju urtråkigt & ointressant för er att läsa om.
 
Mycket roligare är ju detta. Jag fick en liten present från sambon när han varit på Biltema senast. En liten, söt & röd. Kan ni tänka er?! Jag är INTE van vid att få presenter sådär bara. Inte ens när det är födelsedag eller annat. Och nu var det inte ens dags för något sådant. Nu kanske många inte hade tyckt att det var en så himlans rolig present att få. Men om man har en pytteliten verkstad till sina saker & sambon har en baotaverkstad till sina saker, dit han bär även mina verktyg annat vid behov är det faktiskt mycket uppskattat med en alldeles egen liten 
just det, en oljekanna. Så mycket tid jag spenderat på att springa & leta efter en sådan när luftmaskinerna vill ha några droppar olja. Nu skall denna förhoppningsvis få stanna i min lilla verkstad. Perfekt.
 
Har ni nu funderat ut något att uppvakta med, om ni skall uppvakta far?
Kanske det passar med ett litet flingsaltkar?
Märkte ni, det tom rimmade ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback