Hemsidan!

Idag har jag haft hjälp av Peter Martinsson, peamWd, för att komma igång med shoppen på hemsidan. Mycket tålmodig lärare!! Nu börjar det falla på plats hur man gör, risken är bara att jag har glömt det tills i morgon, så det är lika bra att hålla på när jag är igång. Fast nu går ögonen i kors, så nu blir det nog inte mycket mer vettigt gjort. Himlans kul i alla fall att börja få ordning på sidan & faktiskt kunna jobba med den själv. Men när man kör fast är det mycket uppskattat med supporten, tack!
Om ni är nyfikna på hur sidan ser ut finns den på www.lindbergdiabas.se
Tala gärna om vad ni tycker, om ni tycker att något borde läggas till eller dras ifrån.

Idag vill jag presentera en svart liten ängel. Med kropp i mattpolerad Diabas & vingar & huvud i silver. Under Diabas info på hemsidan kan ni läsa om vad ett sådant hänge tillför bäraren.
Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback