Djuren & vi.

Oj, vilken skillnad det blev när jag tog om bilden idag i dagsljus:

Här ser ju det lilla hjärtat trevligare ut än när jag la ut det i natt. Så glöm den bilden. Tack.

Nu är vargen jag pratade om också klar:

Detta fascinerande djur som väcker så många känslor. Anfadern/modern till alla våra hundar. Stark och vacker. Tänk om vi kunde hjälpas åt & tvätta bort "Stora Stygga Vargen" stämpeln & se att det finns utrymme för både oss, för de tama OCH för de vilda djuren. Det kräver jobb, där vi då får skydda våra tamdjur mer aktivt med rovdjursstängsel, kanske vakthundar eller tom herdar? DET skulle våra sällskapssjuka hästar tycka om, att ha någon där hela tiden. Nästan så har de ju det i och för sig redan, med en härlig hästägare boende i stuga i hagen hos dem. Idag var det små bitande insekter som irriterade pållarna vid morgonpromenaden, dem är det minsann inte så lätt att skydda dem mot. 
I alla fall lägger jag detta smycke till min vargkollektion, där jag tidigare gjort ett antal silvervargar.
Nu skall jag börja om på armbandet där jag inte blev nöjd med knäppet. Har börjat fundera på tryckknapp, kanske skulle funka bättre än niten jag försökt göra? Jag experimenterar vidare & ser var det hamnar. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback