Diabasqwinna

Började dagen med en tur med hund & häst. Bästa tänkbara starten.
Sen var det en fröjd att sätta igång med denna Diabasqwinna med armar i tvinnad silvertråd.

Den första qwinnan jag gjorde idag gick av på mitten när jag skulle knacka till formen (ni hör, det blir mååånga misstag innan man hittar rätt). Men här är hon nu, i Diabasform. Hon finns sedan tidigare i olika varianter, bl a en i silver med Diabashuvud.

Min nacke är inte rolig idag, så det känns lägligt med en tur till sjukgymnasten i morgon.

På fredag blir det hemsidesfix. Ser fram emot att försöka få ordning på webshop & lite annat där som jag inte fått kläm på.

Och så blir det lite knackande på bl a några ringar mellan varven. Ni som väntar på era beställningar: de är på gång!

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback