Allvar (ang folktandvården) & glädjetjut (ang plats på Gallerie Frida)

Ännu en händelserik dag. I vanlig ordning ligger jag efter med sakerna jag skall göra. Försöker systematiskt beta av en sak i sänder. Det går sådär.. Idag blev det ett avbrott, men det kändes angeläget & viktigt. Det var överläggningar i Kristianstad angående den eventuella nedläggningen av folktandvården i Lönsboda & jag tyckte det var viktigt att följa med in och demonstrera vårt missnöje när namnunderskrifterna skulle överlämnas till beslutsfattarna. Nu har vi i alla fall fått säga vad vi tycker om det hela och uppmärksamma beslutsfattarna på det stora engagemanget som namnunderskrifterna visade på.

I eftermiddag har jag haft ett angenämt besök. Kvinnan som driver Gallerie Frida var här och bokade in mig på utställning där i sommar!! Min första utställning på ett riktigt galleri, tjohoo! Hon hade kontraktet med sig & det är signerat & klart! Nu skall här sättas fart på allvar, nu är det mycket som händer på en gång. Här ett armband som kommer att finnas med på Gallerie Frida:


Nu MÅSTE jag ta mig tid att göra klart hemsidan (behöver lite konsulting där, peamWd..), skriva en ordentlig presentation till Gallerie Fridas hemsida & jobba ikapp med beställningarna så jag kan sättta igång & tillverka till den utställningen också.
Hej hopp på er!

Kommentarer
Petra Rask säger:

Stort GRATTIS till dej<3 Vad spännande med utställning! Är mycket glad för din skull <3<3<3

2012-05-10 | 08:59:15
Pia säger:

TACK Petra! Ja, det är riktigt spännande. Vad roligt att du gläds med mig, tack & KRAM!!

2012-05-10 | 23:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback