Rädda delfinerna!!

Idag fick det bli ett avbrott i knackandet på igelkotten. Jag höll på i några timmar, sen tyckte kroppen att jag skulle hitta på något annat. Efter att ha läst om hur tusentals delfiner slaktas under vidriga former varje år kände jag att det fick bli en silverdelfin som fritt leker på en våg av Diabas:


Delfinen gjorde jag i 925 silver &  så slipade jag ur formen i Diabasen för att kunna fälla in och fästa Delfinen. Märket bak på stjärtfenan är 925 stämpeln. Leve den fria Delfinen!!

Om ni som jag vill stödja Delfinerna kan ni gå in på adressen nedan och skriv på:
http://www.causes.com/causes/331088-the-cove-save-japan-dolphins?fb_action_ids=384101814939624&fb_action_types=causes%3Ajoin&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=10150228553841939

På min hemsida börjar nu en shop växa fram. Puh, det är mycket att försöka sätta sig in i & fatta med att göra hemsida.. Känner mig aningen hopplös i ärendet, men tanken är att jag skall kunna lära mig detta. Under tiden är jag mycket tacksam för hjälpen!

En liten vårvas i form av ett keramikägg kan jag också bjuda på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback