Översikt

Fick ett trevligt samtal från en kund som undrade om hon kunde se på nätet vad jag har hemma. Med lång väg att köra vore det ju praktiskt. Därför har jag varit ute i röran i verkstaden & tagit några översiktisbilder som kanske inte säger så väldigt mycket, men kanske man kan få en liten överblick av vad jag har & om man är intresserad av ett speciellt smycke kan jag ta enskild bild på det & lägga ut. Så här kommer nu ett antal bilder som jag är väl medveten om att de lämnar mycket kvar att önska.. Ber om ursäkt för den usla kvalitén på bilderna.
Halsband i Dabas/silver

Armband, Diabas & silver


Några halsband till i Diabas & silver
Örhängen.

Kommentarer
Lina säger:

Pia, du är helt fantastisk på att hitta på nya idéer med dina smycken. Vilken mångfald !

2012-03-19 | 21:52:08
Pia säger:

Tack Lina! Det är inte alls svårt att få nya idéer, inspirationen finns överallt så fort man kommer utanför dörrarna. Det svåra är att sålla, vilka idéer som är värda att jobba vidare på & vilka som mest bara verkade vara en god idé i teorin..

2012-03-21 | 19:18:37
Bloggadress: http://lindbergdiabas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback