Ljusstakar & byggnation..


Äntligen inbjuder vädret till lite utomhusarbete. Det har blivit några ljusstakar. Min lilla, lilla arbetsbod är ganska opraktiskt för större arbeten (större än smyckespyssel) så det är härligt när vädret tillåter att favoritplatsen på tomten intas igen. Å vad det är skönt att kunna jobbba ute!
Så har jag målat den sista väggen i lilla boden & hängt upp tavlorna jag fick från Akiko i Japan, tack igen Akiko, jag blir glad av de varma färgerna & härliga formerna i mönstren.

Och så har vi flyttat in möbler i nya köket!! Jo, det är sant! Efter X antal år som byggarbetsplats används det nu som kök! Och så hade vi sådan tur att när några bekanta nu skulle flytta till mindre hus blev deras matrumsmöblemang över & vi kunde fynda det, toppen!! Tack för det, Gerd & Lars-Inge! Än en gång, hurra för återanvändning!

Nu är det inte så att allt är klart, vi bor fortafarande på en byggarbetsplats, men detta var ett kliv framåt.
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback