Diabaskors med silverdetaljer

Har inte hunnit vara ute & njuta så mycket som jag skulle önska av sommarvärmen idag, men det lilla jag hann med var värt en hel del. Jag älskar verkligen sol & värme. Det är nog ändå största vinsten med att driva eget, att jag kan styra lite mer & välja att jobba ute sådana dagar. Fast inte idag då, eftersom det var sjukgymnastik & annat som skulle skötas undan idag. Så nu har whiplashnacken fått sitt, vilket gör att man är ganska mör.
Kvällen spenderades på Osby näringslivs årsmöte i trevligt sällskap, tack Malin! Härliga Ann Jönsson föreläste om Snapphonor. Jag gillar verkligen hennes inlägg i genusdebatten! För er som inte läst hennes bok om Snapphonorna kan jag varmt rekommendera den.
I morgon får jag besök i lilla verkstaden. Turistchefen med personal kommer på besök. De är ordentligt förvarnade om att det är både trångt & rörigt..

Denhär beställningen har jag bestämt inte visat. En kärleksförklaring från en härlig kille till flickvännen, i form av ett polerat Diabaskors, kompletterat med ett N & ett hänge som jag gjort i silver, allt sammansatt med en handgjord silvernit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback