Foto & planeringsdag

Djuren har snällt ställt upp med att posera vid dagens fotografering av duktiga Linnea Gryler. Värre var det med oss människor, som ogärna är med på bild.. Men som ni senare kommer att få se har alla vi som kommer att medverka vid 4 aug evenemanget blivit plåtade idag. Konstnär Mette Aarre & Karin Thuresson, jag och Pierre Nilsson som kommer att hjälpa oss med sjöodjuret & även musikunderhållning. Dagens bilder kommer att användas till en reklamaffisch som ni kommer att få se när den är klar.
Linnea har tagit bilderna & fixat till så Bloggen nu presenterar sig i trevlig sommarskrud men nya fräscha bilder. Tack igen, fina Linnea!!
Första bilden här ovan är min goa Macko som varit ute på tur med Linnea idag. Andra bilden är lilla Tiltus, hon växer så det knakar.
 
På förmiddagen kom det två trevliga danska damer som skulle ha en gåva med sig hem till Köpenhamn i Diabas. De påtalade att det var svårt att hitta ut hit, att jag behöver skylta bättre. På em kom det två par som också letat sig ut och de hade precis samma kommentar, att det var svårt att hitta. Bra att jag blir uppmärksammad på det, så jag tar tag i att fixa till skyltning så besökare slipper besvär med att köra fel & leta. Jättetrevliga människor som kommer & tittar, det är så roligt! Då får jag ju se till att de kan hitta hit också, så klart.
 
I morgon skall jag sätta utställnignen på Galerie Frida, sedan är det pressvisning där på torsdag fm och vernissage på lördag kl 14.00. Full rulle, riktigt KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback