Bokmärke

Igår var det skönt att bli av med stygnen i munnen. De tyckte svullnande & blånaden hade försvunnit förvånansvärt fort! De tyckte nästan det var lite läskigt, sa de. Ganska kul, tyckte jag. Fast inuti var det lite sämre läkt, så jag får tillbaka igen nästa vecka, fortsätta med pencillin & nästa operation skjuts från augusti till januari för att det nya benet skall läka vid.

På kvällen var det avtackning för turistchef Claes Hansson. Synd att han slutar, det har varit ett bra team som jobbat för turismen i Osby kommun de senaste åren.  Eftersom Claes är en av eldsjälarna som gjort den nya turistbroschyren tänkte jag att han nu får tid att bli nostalgisk & sitta & läsa i den. Därför gjorde jag ett bokmärke åt honom, med en fisk i Diabas som symboliserar att han nu får tid för fritidssysselsättningar som fiske.



Så måste jag ju visa att Gullefjun har fått en kompis. Här är Tiltus:

Bedårande.

Idag skall tävlingbidraget göras klart & dokumenteras, bara att sätta igång. Ha en bra dag & en skön helg.
I morgon är det konfirmationsdags hos goda vännerna.

Kommentarer
Lina säger:

Fin tanke !

2012-06-02 | 22:57:50
Pia säger:

Tack Lina!!

2012-06-03 | 17:29:43
Bloggadress: http://www.lindbergdiabas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback