Förbättrad skyltning.

Luftmaskinen strejkar. Blev till att knacka för hand idag på hästskulpturen. Bra träning för armarna!! Det blir en ganska grovhuggen stiliserad häst, hoppas få den klar i morgon.
 
En tur till tandläkaren för att fortsätta med rotfyllningen har det också blivit idag. Gick lite bättre i alla fall denna gången, när bedövningen tog bättre än sist. Men ikväll är det dunka, dunka i tanden.
 
Ha haft trevliga kunder här som givit mig tips om skyltning, så de slipper söka runt i hela Gylsboda & fråga runt bland grannarna. Så nu sitter det en skylt ute vid Nytebodavägen där man svänger in mot Gylsboda:
 
 
& en där man skall svänga nästa gång, strax efter järnvägsövergången & sen är det bara raka spåret.
 
 
Skall göra en skylt så man vet att man hamnat rätt när man kommit fram också, skall bara ha tag i vit färg. Tänkte skriva på en stor Diabas & då funkar det inte så bra med den svarta färgen som jag haft till de andra skyltarna.
 
Några nya målade hängen har jag monteradt idag. På dessa gör jag hängena & Karin Thuresson målar de otroligt välgjorda motiven på dem. Här kommer ett urval:
 
 
ett par målade örhängen oxå klara:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback