Nu blommar det!


Även om det är lite grått ute så kvittrar fåglarna löftesrikt om vår. Och jag tror dem!
Därför tyckte jag att det kunde få blomma lite i verkstaden idag. Kombinationen Diabas/silver går att variera i det oändliga. Det syns kanske inte så bra, men den andra blomman är en ring.
Blomorna på bilderna är inte det set jag pratat om tidigare i veckan, det är inte klart än. Jag är fortfarande lite risig efter operationen & igår kom sonen hem med feber såhär lagom till hans födelsedag..

I gårkväll var det keramik & jag hade ett rektangulärt fat som var färdigbränt. Det blev inte så dumt, jag skall ta en bild sen så ni får se. Jag försöker få till några keramiksaker också till påskutställningen på Korsholmen, så den skall bli riktigt variationsrik. Ha en fortsatt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback