Mot nya mål..

När Linnea var & tog bilder i brottet hängde där en klättrare på väggen. Verkar ganska vanskligt kan jag ju tycka. Men det satte igång tankarna. Klättaren var på väg, mot nya mål.. precis som livet tar oss hela tiden, nya vägar & nya mål. För tre år sedan trodde jag aldrig att det skulle bli verklighet av min lilla firma. Nu står jag mitt i något helt nytt & det är mycket givande. Även om det just nu känns som det är väldigt mycket. Fast idag skall jag ta ganska mycket ledigt. Max har sportlov, vi skall ut med hästarna & mysa. Under tiden skall jag fundera lite på alla nya frågor som dykt upp i dagarna, tex om jag vill vara med i styrelsen på turistföreningen, om jag vill vara med i styrelsen på närradion, om jag vill bli guide i Hägghult osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback