Armband i silver & Santatorpslammskinn

Såhär var det jag tänkte mig det nya armbandet. Jag har sytt ihop lammskinnet så det är päls runt om & så har jag gjort två kraftiga ändhylsor i silver där jag lödat fast fästen. Jag skall sätta fast två nitar också genom varje ändhylsa som en extra säkerhet så de verkligen sitter där. Tyvärr tog dagens sjukhusbesök alldeles för lång tid, så jag har inte kommit så långt som jag hade hoppats. Det var förberedelser för kommande käkoperationer som skulle göras idag. Fortsättning på det följer nästa fredag. Ha nu en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Karin Thuresson säger:

Vad läckert Pia. Det här hade jag missat!

2012-02-19 | 19:51:55
Pia säger:

Vad kul att du gillar det, Karin!

2012-02-20 | 07:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback