Sol!!

Sol och blå himmel! Det var länge sedan. Inbjuder till en skogspromenad med de fyrbenta vännerna. Sonen är hos kompis så jag fick ta hans lille häst Flipper också med mig. Fast Flipper var i vanlig ordning den som låg & drog sig i spånorna när vi kom till stallet, så jag väckte honom när jag satte på grimman. Härr han yrvaket just kommit på benen.
De andra följde glatt med, Flipper var också väldigt pigg när vi bara kom ut i skogen.
Michelingubbetrollet någonstans mitt i röran av djur är jag..  Ni vet, dethär med lager på lager på lager är verkligen min grej vintertid.
Djuren är ivriga att komma vidare.
Sensi ville bli av med kopplet när vi kom in i skogen, så hon kunde rasa av sig lite med sina pinnar
När vi kom tillbaka till stallet väntade Gibson på kompisarna
Precis som jag uppskattar de en södervägg som bjuder lite sol & värme!
 
Jag håller på att skriva text på svenska & engelska till en ny infofolder om Lindberg Diabas & Silver. Tror jag använder fotot från denna annonsen, sen skall jag lägga till en ny smyckesbild. Vi får se vad det blir av det. Engelskan lägger jag till främst nu med tanke på mässan på Bella Center.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback