Julklappstillverkning pågår.

Hej hopp i vinterlandskapet. Idag är det i alla fall inte så gräsligt kallt. Blötsnön ligger tung över lilla verkstaden & huset Gylsboda.
Sensi & jag på väg hem från stallet slås av hur vackert det faktiskt är. Jag linkar på med min stackars förfrusna tå som fick lite mer än vad den tålde förra söndagen i transformatorn- trots nya superdunderbra stövlar. Stövlarna är verkligen bra, de kan ju inte rå för att min blodcirkulation funkar lite sämre än hos en ordinär 90 åring.
Igår kväll skulle jag bara vila tio minuter på soffan, sedan ut & jobba vidare i lilla verkstaden. Jag slocknade direkt & vaknade först när sonen kom hem från discot.. Men jag behövde nog ta igen lite förlorad sömn, så det var helt ok. Idag har det blivit några julbeställningar gjorda. Man får ju vara lite försiktig med bilderna här nu, men denhär vet jag att varken beställare eller mottagare har dator, så den kan jag visa.
Lördagskvällen får tillbringas i lilla verkstaden, så tomten kan komma i tid till beställarna.
Önskar alla en fortsatt tevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback