Heldag hos tandjouren

Alla som haft riktig tandvärk kan nog skriva under på att jadå, det är värt att spendera hela annandagen med att köra till Hässleholm, sitta i väntrummet i 3,5 tim & betala 1600 kr för att få ut det onda. Japp, så har jag tillbringat dagen & det var absolut värt det. Nu skall det firas, nybakade frallor ur ugnen.
En särskilt hjärtlig är avsedd för sonen & han kommer säkert att tycka att jag är SÅ pinsam :)
 
Måste berätta att jag trots den pulserande tandvärken sovit som en sten inatt. Helt otroligt. De andra nätterna har varit hemska, inatt har jag inte vaknat en gång & jag sov lääänge! Ni vet ju att jag fick lite extra hjälp igår från Karin & än en gång: fullträff.
 
Idag har jag inte ens hunnit ut i lilla verkstaden. Ikväll skall jag förhoppningsvis komma ikapp med bokföringen, har kommit ganska långt med den nu i helgen mellan allt julfirande.
 
En beställning som jag inte visat innan julleveransen kan jag visa nu. En berlock till ett armband som en kund köpt förut. På ena sidan
och på andra sidan
 
Hoppas alla beställare var nöjda med sina klappar. Annars är det bara att tjoa, det vet ni, så fixar vi det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback